Baza de Date ISIC.MD Partner

Vă invităm să faceţi parte din comunitatea de parteneri exclusivi ISIC prin utilizarea Bazei de Date ISIC.MD Partner

Cel mai avansat instrument de administrare a Evenimentelor!

În loc de a avea sisteme manuale complexe pentru a gestiona listele de clienți, ISIC.MD Partner vă permite să le gestionaţi on-line pe toate.

Doriti sa aveti o evidentă electronică a clienţilor fideli? Doriţi să economisiţi timp la verificarea biletelor sau a meselor bronate? Aveti nevoie de o evidenţă a numarului de promotii si rezultatele acesteia?

ISIC.MD vine în ajutor prin crearea Bazei de Date ISIC.MD Partner

Lista electronică a clienţilor
Adăugă, modifică şi elimină clineţii din liste. ISIC.MD Partner vă economisește până la 17 ore de gestionare pe lună.

Rezervarea meselor ULTRArapidă
Rezervarea electronică a meselor şi vizualizarea clienţilor VIP care sunt deja la locurile rezervate, astfel încât să știți care mese sunt libere.

Satisfacţie Garantată

Mai puţin timp pierdeţi pe gestionarea hîrtiilor. Înțelegeţi doleanţele clienților dvs. și îi învitaţi la evenimentele relevante.

Ce reprezintă Baza de date ISIC?

Baza de date ISIC.MD Partner este un sistem informational care Vă oferă mai multe oportunitati de gestionare a activitatii dvs, inclusiv cu privire la utilizarea cardului de fidelizare sau ISIC, precum şi permite să creati personal oferta sau promotia pe care ati dori sa apara pe www.isic.md.


Creaţi planul încăperii localului, folosind "drag and drop"
Planurile pot fi făcute rapid doar prin cîteva click-uri de aranjare a meselor în localul dvs.
Nu există limite de planuri a meselor în local. Puteți salva mai multe planuri, astfel încât să le puteți schimba pentru a se potrivi nevoilor dvs. individuale şi evenimentelor organizate.

Ce oferă Baza de date ISIC?

Majorarea Vînzărilor
Puteţi opta pentru vinderea biletelor prin intermediul platformei noastre ISIC.MD Partner direct clienţilor  www.isic.md.

 Număr maxim de clienţi în clubul
Invita la evenimentele relevante și de a ajuta le transforma in vizitatori regulate.

Raportare avansată
Primirea rapoartelor prin e-mail personalizate cu informații vitale, cum ar fi numarul vizitatorilor exacte și veniturile obţinute.

Accesibil Oriunde
Accesarea listelor oriunde, oricînd de la PC dvs.

  • Crearea, vizualizarea evenimentelor/ofertelor promotionale care au fost plasate pe www.isic.md, inclusiv:  nr. vizualizărilor a evenimentului, bilete comandate, plătite, evenimentele care au expirat.
  • Pentru fiecare oferta activa, permite administratorului localului sa vizualizeze mesele rezervate, clientii care au procurat biletele, precum şi să verifice valabilitatea biletului prin introducerea numarului acestuia in sistem sau prin scanarea barcodului.
  • Sistemul permite de a vizualiza clientii favoriti a produselor/serviciilor dvs ce va permite in continuare sa le acordati promotii special clientilor fideli, astfel fundamenta relatiile dintre client si produsele/serviciile dvs.
  • Introducerea noilor client fideli in baza de date.
  • Date personale a detinatorilor cardurilor dvs de fidelizare.
  • Gestionarea salilor , meselor destinate pentru bronare.
  • Modificarea de catre dvs a datelor de contact a companiei sau logo-ul.

Ce Vă oferă parteneriatul cu ISIC.MD?

 Toate evenimentele, ofertele promotionale  sunt promovate gratuit și vă asigură cu noi clienţi, nu vă costă nimic și primiţi în schimb multe vînzări, trebuie doar să găsiti oferta potrivită pe care să o promovăm cu reducere fierbinte şi specială.

Utilizatorii ISIC.MD sunt clienţi activi care sunt interesaţi de noutăţi. Evenimentul, oferta, Serviciile și compania Dvs. vor fi promovate în masă timp de mai multe zile prin toate instrumentele de comunicare (pe site www.isic.md, pe retele sociale facebook şi odnoklassniki, remiterea newsletter).

Preţul pentru întreţinerea bazei de date ISIC constituie 500,00 MDL /anual.


Sunteţi entuziasmat şi aţi dori să beneficiaţi de serviciile ISIC.MD Partner? 

Scrieţi-ne la email: info@isic.md 

sau ne telefonati la nr. +373 068 881 817 / 022 855-886